facebook giriş
  • Facebook şifre kırma

    Facebook şifre kırma, günümüzde insanların en çok arzuladığı şifrelerin başında gelmektedir. Bu nedenle Facebook şifresi kırmak için size bazı alternatifler sunacağız.

  • Facebook hesap silme

    Facebook hesabını silediğiniz takdirde kesinlikle dönüşü yoktur. Tüm fotoğroflar, paylaşımlar, yorumlar, arkadaşlar aklınıza gelebilecek her şey silinecektir. Bu nedenle oturup bir kez daha düşünmenizde fayda vardır.

  • Facebook hesap dondurma

    Facebook hesabınıza giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede en sonra yer alan kısımdan hesap ayarları kısmına giriş yapınız.Burada sol tarafta güvenlik ayarları sayfasına giriş yapınız.En alt kısımda yer alan hesap dondur sekmesine tıklayınız. ...

  • Programsız Facebook hesap şifresi kırma

    Yazıyı sonuna kadar okursanız doğal yönden bir kaç yöntem ile kırma imkanınız bulunur. Öncelikle arkadaşlar bu tür yalan ve dolanlara asla inanmamanızı tavsiye ediyorum. Hiç bir şifre program ile kırılmaz. ...

  • Facebook tavla hilesi

    Programda hız ayarı var.Onu son seviye yapıyoruz.Belli bir süre sonra odadaki herkes pinglenmeden dolayı odadan atılıyor.Ayrıca hızlı ve daha iyi zar atma vs var onlarıda bulabilirsiniz programda. ...


Facebook şifre kırma programı indir - Programsız hack yap

Facebook şifre kırma, günümüzde insanların en çok arzuladığı şifrelerin başında gelmektedir. Bu nedenle Facebook şifresi kırmak için size bazı alternatifler sunacağız. Öncelikle unutmamanız gereken bir şey var oda ” Benim 3 yıl önce bahsettiğim olayı kimse takmadı lakin şuanda Avrupa güvenlik ekipleri ve antivirüs program yazıcılarının bahsettiği bir bildiri mevcuttur. Buda hackerların artık virüs yerine sosyal mühendislik ile insanları hacklediğini ortaya çıkarıyor. Artık hackerlar program yerine toplumun alt tabakalarında yer alan bilinçsiz bilgisayar kullanıcılarını hedef alıyorlar. Daha kolay yöntemler ile hack yapıyorlar.”

Programsız facebook şifre kırma konusuna göz atabilirsiniz. Bu konuda sizlere bir Facebook hesabının program kullanmadan nasıl kırıldığını anlatmaktayız. Bunun yanı sıra yakında videolu ve resimli anlatım sunmayı planlıyoruz.

Facebook şifre kırma programı, bir blog üzerinden denk geldiğim programdır.Size alt kısımda facebook patlatma programını sunacağım. Lakin, bu programı daha önce ben kullanmadım. Ne işe yarar içeriği nedir bilmiyorum. Çünkü, programın güvenilirliğinden şüphe ediyorum. Bu programı paylaşmamın nedeni paylaşılan blog üzerinde insanların çok beğendiği bir programdır. İnsanlar bu program hakkında olumlu yorumlar yapmaktadır. Bende bu nedenle programı indirme linkini sizlere sunuyorum.

Facebook şifre kırma programı kullanımı – videolu anlatım

Not: Arkadaşlar blog sitesinde indirme linkine tıklayınca foruma yönlendiriyor. Linki görmek için üye olun diyor. Üyelik ise sadece gold olarak kabul ediliyormuş. Gold üye 30 tl. Ben üye oldum linki almak için ama tamamen dolandırıcılık söz konusu. Program şifre kırma işlemi yapmıyor. Yapıyor gibi görünüyor ama yapmıyor. Yorum yazanlarda site yöneticileri sahte nicklerle yorum yapıyormuş. Program daha inandırıcı olsun diye.Bundan da anlaşılacağı üzere hack’in programı olmaz dedik, 3 sene önce ve halende diyoruz. Böyle bir program maalesef yoktur. En mantıklısız programsız şifre kırmaktır. Bunu da en üstte yer alan linkte anlattık.

Bu konuya kullanıcılar altta yer alan aramalardan ulaştı

Arama kelimeleri : facebook şifre kırma, facebook şifre kırma indir, facebook şifre kırma programı, facebook şifre kırma programı indir, facebook şifre hack yap, facebook şifre,cepten face calma programı,face kırma programı,face patlatma,face şifre kırma programı,facebok sifre kırıcı 2013,facebook çalma en basit sekil programsiz,facebook çalma programı,facebook çalma programı indir,facebook kırma,facebook kırma 2013 programsız,facebook kırma programı,facebook şifre bulma,facebook şifre kırma programı,facebook şifre kırma programı indir,facebook şifre kırma programsız,facebook şifre kırma uygulaması cep telefonu,facebook şifre kırma yöntemleri,fecebook şifre kırma,feysbook şifre kırma,feysbuk şifre kırma,keylogger facebook şifre bulma,programsız face çalma,programsız facebook Şifre kırma,programsız şifre kırma,programsız şifre nasıl kırılır,Şifre nasıl kırılır.

3 yorum:

selin.ser.1238@hotmail.com

Bu anlatımlar ile ben şuana kadar 7 tane facebook hesabı patlattım. Mantıklı bir anlatım bana göre ama bazılarında tutmuyor. Bazılarında ise tutuyor.

Yorum Gönder