facebook giriş
  • Facebook şifre kırma

    Facebook şifre kırma, günümüzde insanların en çok arzuladığı şifrelerin başında gelmektedir. Bu nedenle Facebook şifresi kırmak için size bazı alternatifler sunacağız.

  • Facebook hesap silme

    Facebook hesabını silediğiniz takdirde kesinlikle dönüşü yoktur. Tüm fotoğroflar, paylaşımlar, yorumlar, arkadaşlar aklınıza gelebilecek her şey silinecektir. Bu nedenle oturup bir kez daha düşünmenizde fayda vardır.

  • Facebook hesap dondurma

    Facebook hesabınıza giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede en sonra yer alan kısımdan hesap ayarları kısmına giriş yapınız.Burada sol tarafta güvenlik ayarları sayfasına giriş yapınız.En alt kısımda yer alan hesap dondur sekmesine tıklayınız. ...

  • Programsız Facebook hesap şifresi kırma

    Yazıyı sonuna kadar okursanız doğal yönden bir kaç yöntem ile kırma imkanınız bulunur. Öncelikle arkadaşlar bu tür yalan ve dolanlara asla inanmamanızı tavsiye ediyorum. Hiç bir şifre program ile kırılmaz. ...

  • Facebook tavla hilesi

    Programda hız ayarı var.Onu son seviye yapıyoruz.Belli bir süre sonra odadaki herkes pinglenmeden dolayı odadan atılıyor.Ayrıca hızlı ve daha iyi zar atma vs var onlarıda bulabilirsiniz programda. ...


%100 çözüldü. Facebook türkcell sms mobil onay alma kodu gelmiyor

Öncelikle şunu iyi okuyunuz. Lütfen bu sorunu çözdüğümüz için sitemizi facebook'ta paylaşıp alta en az 1 yorum yazınız. Bu konunun altına yorum yazmayı unutmayın. Sizin yorumlarınızdan ilham alarak bizler araştırmalarımızı ve bilgilerimizi sizlere sunuyoruz.

Türkcell hat kullananlar şunu uygulasınlar. On yazın 3266'a ücretsiz mesaj gönderin. Daha sonra Türkcell'den size gelecek mesajdan sonra tekrardan facebook telefon sms mobil onay kodu isteyin. Bu kez sms onay kodunuz telefonunuza gelecektir. Böylece turkcell facebook mobil onay kodu sorunsuz bir şekilde elinize ulaşacaktır.

Bu güvenlik kontrolünü başarıyla tamamladın ve artık giriş yapabilirsin. Bunun tekrarlanmasını önlemek için lütfen Topluluk Standartları'nı okuyarak Facebook'ta doğru şekilde paylaşımda ve etkileşimde bulunmayı öğren.

Not : Unutmayın bu sadece Türkcell hat kullananlar içindir.

7 yorum:

Çok araştırdım bir türlü bulamadım. Haftalardır facebook hesabıma giremiyordum. Türkcell kod gelmiyordu.Bu konu sayesinde sorunu çözdüm. teşekkürler

İnternetim yoktu yaptim yine face hesabima gremyrm

facebook hata verıyor gırmıyor neden acaba

gercektern oluyor mu?

Evet bndede hata veriyor kod gelmiyor

ben yazıp gönderiyorum ama yinede kod gelmiyor .

lütfen yardım eder misiniz. ?

Yorum Gönder